FAQs

Pytania i odpowiedzi

Każdy produkt, który jest prezentowany w sklepie internetowym, możesz zamówić:

  • Składając zamówienie na stronie sklepu internetowego,
  • dzwoniąc pod numer (+48) 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

Jeżeli z jakiś powodów będziesz chciał zmienić zamówienie (termin realizacji, ilości, wartości produkty) lub z niego zrezygnować, skontaktuj się z naszym pracownikiem dzwoniąc pod numer 71/ 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 lub wysyłając email na adres: sklep@multikable.pl.

Dokładny koszt dostawy wyliczany jest każdorazowo w trakcie składania zamówienia. Koszt uzależniony jest od ilości zamawianego towaru i wartości zamówienia.

Termin realizacji zamówienia złożonego w sklepie internetowym na pojedynczy produkt jest umieszczony obok jego opisu. Towary oznaczone „dostępne” na magazynie realizowane są w terminie 48 godzin. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą celem ostatecznego potwierdzenia terminu dostawy. Produkty zostaną Ci dostarczone firmą kurierską pomiędzy godziną 8.00 a 18.00 z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych.

Przy odbiorze towaru warto obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń paczki lub zabezpieczającej taśmy firmowej spisz protokół szkody w obecności kuriera – usprawni to proces rozpatrzenia reklamacji. Dalszych informacji szukaj w zakładce Reklamacje.

Masz możliwość wyboru jednego z wielu sposobów zapłaty:

a) Przelew na konto
Za zamówione towary możesz zapłacić wpłacając pieniądze na nasze konto:

Santander Bank Polska nr rachunku: 37 1090 1522 0000 0001 4219 1887.
Realizacja zamówienia rozpocznie się po uzyskaniu z banku potwierdzenia wpływu pieniędzy na nasze konto, która następuje zazwyczaj w przeciągu 3 dni roboczych.

b) Za pobraniem:
Za zamówione towary możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze. Transakcja jest obciążona dodatkową opłatą w wysokości 6,00 złotych. Płacąc przy odbiorze, przygotuj dokładnie odliczoną kwotę, ponieważ kurier nie zawsze ma możliwość wydania reszty.

c) Przelew przez internet
Za zamówione towary możesz zapłacić on-line. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewy24 w celu dokonania płatności.

Realizacja zamówienia rozpocznie się po weryfikacji płatności, która następuje zazwyczaj w przeciągu kilku godzin od złożenia zamówienia.

Kupony promocyjne dotyczą akcji promocyjnych, co sprawia, że każdy kod ma określoną datę ważności. Aby nie przeoczyć danej akcji promocyjnej, zapisz się do Newsletter. Kody rabatowe wysyłane są wszystkim lub wybranym Klientom na podany podczas rejestracji adres e-mail. Czasami pojawiają się również jako nagrody w konkursach.
Dowiedz się więcej o kuponach promocyjnych.

Jeżeli kupiłeś towar jako konsument (osoba prywatna) to możesz zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny i otrzymasz zwrot „zapłaty” zgodnie z zapisami w Regulaminie sklepu.
Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą, w sprawie zwrotów skontaktuj się z naszym pracownikiem wysyłając email na adres: sklep@multikable.pl lub dzwoniąc pod numer 71/ 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
Dalszych informacji szukaj w zakładce Reklamacje.

Dbamy o to aby oferowane produkty i usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały Twoim potrzebom. Jeżeli masz uwagi to zgłoś je do nas.
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Należy pamiętać, że gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Multikable.pl wystawia fakturę do każdego sprzedawanego produktu.