Kategorie

Reklamacje

Dbamy o to, aby oferowane przez Nas produkty i usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom naszych klientów. Niestety czasami sprzęt lub ludzie zawodzą.

Czy mogę zwrócić produkty zamówione w Multikable.pl ?

Jeżeli kupiłeś towar jako konsument (osoba prywatna), to możesz zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny i otrzymasz zwrot „zapłaty” zgodnie z zapisami w Regulaminie sklepu.

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą, w sprawie zwrotów skontaktuj się z naszym pracownikiem, wysyłając e-mail na adres sklep@multikable.pl lub dzwoniąc pod numer 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.

Zasady ogólne reklamacji

  1. Sprawdź towar przy odbiorze
    Przy odbiorze towaru warto obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń (uszkodzenia palety, uszkodzenia kartonów) spisz protokół szkody w obecności kuriera i niezwłocznie skontaktuj się z naszym pracownikiem wysyłając e-mail na adres: sklep@multikable.pl lub dzwoniąc pod numer 71 72 62 659 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
    Uwaga! Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje nieuwzględnienie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta.
  2. Koszty transportu
    Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt pod adres wskazany przez pracowników Sklepu.
    W przypadku uznania reklamacji jakościowej Sklep zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę. W przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona, koszty transportu pokrywa Klient.

Jak złożyć reklamację

  1. Przygotuj fakturę potwierdzającą fakt dokonania zakupu Multikable.pl.
  2. Wyslij zgłoszenie reklamacyjne zawierające numer faktury i powód reklamacji na maila sklep@multikable.pl.
  3. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
  4. Jeśli reklamacja dotyczy ilości lub uszkodzenia towaru, o sposobie jej rozpatrzenia i dalszych krokach poinformujemy w ciągu 2 dni roboczych.
  5. Jeśli reklamacja dotyczy wad ukrytych towaru, o sposobie jej rozpatrzenia i dalszych krokach poinformujemy w ciągu 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z procedurą reklamacyjną prosimy o kontakt:
Zespół Obsługi Klienta
tel.: 71 72 62 659
e-mail: sklep@multikable.pl

Adres:
Multikable.pl
ul. Graniczna 105
54-530 Wrocław