[vc_row][vc_column width=”1/4″]
[/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Sklep internetowy www.multikable.pl (dalej sklep internetowy) prowadzi firma: INVOLT Sp. z o.o. sp. k. o numerze NIP 8943138259, REGON 382604740 z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Granicznej 105. Firma INVOLT wpisana jest do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 00007722573. Administratorem danych osobowych jest INVOLT Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą we Wrocławiu. Oferty przedstawiane w sklepie internetowych www.multikable.pl nie są ofertami w rozumieniu treści przepisu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Regulamin określa zasady realizowania usług w sklepie internetowym.
Oferowane usługi
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów i usług, będących w jego ofercie za pośrednictwem strony www.multikable.pl, e-maila, telefonu.
- Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem, a firmą INVOLT Sp. z o.o. sp. k.
- W przypadku sprzedaży internetowej utrwalenie, zabezpieczenia i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowane i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT, paragonu lub specyfikacji zamówienia.
- Przebieg świadczenia usług w sklepie internetowym składa się z etapów: W zależności od wybranego towaru, do zamówienia, może zostać doliczony dodatkowy koszt bębna. W przypadku chęci zwrotu bębna należy zgłosić ten fakt firmie INVOLT Sp. z o.o. sp. k. pod adres e-mailowy biuro@involt.pl, która bez dodatkowych kosztów odbierze bęben od kupującego. W przypadku zgłoszenia chęci zwrotu bębnów w stanie nieuszkodzonym: w terminie do 60 dni od daty wystawienia faktury zostanie wystawiona faktura korygująca, według której nabycie zwróconych bębnów zostanie skorygowane do wartości „0”, zwrot bębnów po terminie wyżej wskazanym, a przed upływem roku od daty nabycia, skorygowany zostanie do wartości 85% bębnów wg. faktury. Bębny nie podlegają zwrotowi na rzecz Sklepu internetowego po upływie jednego roku od daty zakupu. Koszt bębna uzależniony jest od jego wielkości i waha się w przedziale od 90 zł netto do 2 100 zł netto za sztukę.
1. wybranie produktów,
2. złożenie zamówienia,
3. zapłata za zamówienie
4. odbiór zamówionych produktów
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-maila potwierdzającego wpłynięcie zamówienia do sklepu internetowego. Zamówienia nie wymagają dodatkowego potwierdzenia, jednakże w przypadku sprzedaży internetowej, realizacja zamówienia jest poprzedzona kontaktem pracownika firmy INVOLT Sp. z o.o. sp. k. z Klientem w celu ustalenia istotnych elementów zamówienia oraz uzgodnienia wstępnego terminu realizacji.
- Umowę uważa się za zawartą po przesłaniu przez sklep za pomocą poczty elektronicznej w toku przyjmowania zamówienia, potwierdzenia realizacji zamówienia zawierającego istotne elementy zamówienia.
- W przypadku wybrania formy płatności Przelew na konto lub Przelewy 24 Klient zobowiązany jest to uregulowania należności za zamówienie w terminie do 7 dni kalendarzowych od momentu potwierdzenia przez Sklep realizacji zamówienia. W przypadku braku płatności Sklep internetowy anuluje złożone przez Klienta zamówienie. W przypadku chęci zrealizowania, przez Klienta, anulowanego zamówienia należy dokonać ponownego zamówienia przez Sklep Internetowy.
- Wszelkie informacje o produktach umieszczone na stronie www.multikable.pl w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, zgodnie z warunkami Regulaminu.
- Ceny produktów umieszczone na stronie www.multikable.pl podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT, cła i podatki.
- Ceny produktów nie uwzględniają kosztów obsługi zamówienia oraz kosztów wysyłki.
- Klient uiszcza cenę za zamówione produkty w następujący sposób:
- za pobraniem do kwoty zamówienia nieprzekraczającej 500 zł netto – należność przekazujemy kurierowi przy odbiorze przesyłki
- przelewem bankowym – przelew na wskazane konto na fakturze proforma
- Sklep zastrzega sobie możliwość pobrania zaliczki na poczet realizacji zamówienia, w wysokości indywidualnie określonej. W takim wypadku wpłata zaliczki jest warunkiem przystąpienia do realizacji zamówienia przez Sklep. W razie nieuiszczenia zaliczki w uzgodnionym terminie umowa ulega rozwiązaniu.
- Sklep, w niektórych przypadkach, zastrzega sobie możliwość zmiany, wybranej wcześniej przez Klienta, formy płatności za zamówienie
Dostawa
- Termin realizacji zamówienia jest najbardziej prawdopodobnym czasem przygotowania towaru do wysyłki do Klienta i jest podany ścieżce zakupowej. Zwykle czas potrzebny na realizację zamówienia to 2-3 dni robocze. Ostateczny (wiążący) czas odbioru jest ustalany podczas kontaktu pracownika sklepu internetowego z Klientem.
- Usługa cięcia kabla wydłuża czas realizacji zamówienia o 1-2 dni robocze.
- Zamówione produkty mogą zostać dostarczone pod wskazany adres na terenie Polski transportem własnym firmy INVOLT Sp. z o.o. sp.k. lub pocztą kurierską. Sklep nie świadczy usług wnoszenia ani montażu sprzedawanych towarów.
Gwarancja, reklamacje i zwroty
- Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być także zgłaszane bezpośrednio w siedzibie firmy INVOLT Sp. z o.o. sp. k.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt (kurier) protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.
- W przypadku niezgodności produktów z umową oraz w przypadku wad produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacje można składać w Siedzibie firmy INVOLT Sp. z o.o. sp. k., gdzie można uzyskać także informacje o sposobie składania i realizacji reklamacji.
- Klient zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu. Dla zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: Zwracany produkt ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmian a była konieczna w granicach zwykłego zarządu, musi mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz stosowne oświadczenie i dokumenty sprzedaży produktu. Zwrot towaru następuje na koszt i niebezpieczeństwo klienta. Równowartość ceny zwracanego towaru zostanie klientowi zwrócona w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep zwróconego towaru – przelewem na jego konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres domowy, od kwoty tej zostanie potrącona w przypadku przekazu pocztowego kwota minimum (zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej). Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa wart. 7, odstąpienie od umowy zawartej na odległość, ust. 1,
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- dostarczania prasy,
- usług w zakresie gier hazardowych.
- Koszty odesłania towaru oraz cena wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych, w tym dostawy nie podlegają zwrotowi.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
Pozostałe
- Dane osobowe Klientów podawane podczas rejestracji są przetwarzane przez firmę INVOLT Sp. z o.o. sp.k. wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, w zależności od decyzji Klienta wyrażonej w zamówieniu, mogą być przetwarzane w celach marketingowych. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.
- Sklep zastrzega możliwość występowania rozbieżności w opisie towarów jak również w prezentowanych zdjęciach.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia oraz oznacza wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu „Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.
- Do umowy sprzedaży produktów w sklepie internetowym stosuje się prawo polskie.
- Umowa zawierana jest w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.
[/vc_column_text][vc_wp_categories][/vc_column][vc_column][/vc_column][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]